PROFILE PRODUCT OTHERS HOME follow

LITTLE KOREA
Sebuah Malaysian Online Shop.
We sell a lot of products for ladies out there. Cute, Beautiful, Elegant products awaits you here.

Payment Method :-
Cimb
Maybank

WHATSAPP : 0175418895

Messeji


Message me


Arigatou
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


WELCOME TO LITTLE KOREA (MALAYSIA ONLINE SHOP)
Friday, December 12, 2014 | 0 comments
Okay.. nak intro sikit lah. Saya eiyza, a young and mature college student. Ok, saya jual barang2 ni pun sebab nak pendapatan sampingan yang halal, saya sedar saya dah besar dan malas nak susahkan ibu bapa saya. Bukan malas la memang kalau boleh takknak sentuh langsung duit ibu bapa saya tu. So saya nak tunjuk kat diorang yg saya pun boleh dapat duit jugaka dengan jual product2 kecantikkan ni. Jangan risau sebab saya tak ada ambik duit haram,Saya lebih rela refund dari ambik duit tu. Semua product yang saya jual ni adalah untuk keperluaan dan kegunaan kita seharian utk nampak lebih cantik, untuk suami, kawan2 dan mungkin juga buah hati. atau sekadar nak puaskan diri sendiri. hehe. ok lah. Selamat datang ke shop saya. Little Korea. Happy Shopping. dan yang penting FREE POSTAGE hehe.

FUTURE
PAST


Close

Close